SKRIVET: 2009-05-23, kl 13:03:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

The girl who laughes the loudest!



God morgon, tror jag har blivit värsta väder känslig! Har vaknat nu varje natt och morgon när det ösregnat och ibland blixtrat, men det är ju mysigt så! Tycker dessutom vädert får bättra sig till student veckan! Håller ni inte med?!




Ska strax iväg till praktiken, nästa vecka också sen är det banne mig slut! No more high school for this young lady! Hade ju kunnat säga att jag ska ge järnet dessa sista dagarna men de är inte lönt för de lär jag inte göra ändå. Man tappar verkligen all energi när man kommer dit! Vet inte varför men man orkar ingenting! =S



Ska ut i förrådet och leta fram mammas gamla skolarbeten och se om jag kan använda mig av till mitt psyk arbete!




when its good, its so good til it goes bad!





Me today
 



Gotta go! =D hörs ikväll, om jag sover hemma ;)




Ha det bra idag!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: