SKRIVET: 2009-05-10, kl 19:52:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

No second chances for me?

Som sagt, luren. Den tappade jag på bussen igår när jag skulle hem efter jobb =/ Sånt gör mig bara så jävla frusterad! Med mina LG telefoner som jag haft genom tiderna så har jag bara haft otur med dem! Första tappade jag i toan, andra tappade jag i toan, tredje tappade jag på bussen.... Vet inte om det är självaste LG telefonen eller bara jag som är så fruktansvärt klumpig? =S

Jobbat på chili idag igen... I KNOW en söndag!

Ledig fredag lördag söndag nästa vecka, det ska bli sååååå underbart! Funderar på att sjukpensionera mig direkt efter studenten.

Massa att göra, Psykologi, städa, gossip girl, kollar student skor med mera...
Kollat nelly.com, steve madden, asos


Inte direkt student skor men, me like anywho ;D




Nu snackar vi student skor- graaur!

Nu ska jag se klart på Gossip Girl, hörs senare!


Puss och Kärlek


Mats

maaaaalin, vart är dom gladiator skorna från? dom platta. Exakt såna jag vill ha. puss



PUBLICERAT: 2009-05-10, 20:10:31 | URL: http://tosabiiten.blogg.se/
mary

steve madden-stkorna i gult har sanna fast i lila och ska ha på studenten:D


Me

Satans Sanna då! =P Jo du Pelle plutt de är från stevemadden.com :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: