SKRIVET: 2009-05-09, kl 01:03:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Never gonna be nobody's wife!

Pust, suck och stön! Malin behöver sömn! Precis kommit hem från en lång dag, Tråkiga är att jag vet att morgondagen blir längre =/ Dagen började med frukost på sängen - havrefras med blåbärsyoghurt, jadå! =D Jobbade från 14- 19 på KB och lagade mat till bandet John Me (tror jag det var ialla fall) 19.30 började jag jobba på Chili fram till klockan 23.00 sen gick jag till bussen i ösregnet. Ball? nope. Sitter hemma nu, nyduschad. Precis smakat lite tårta som mamma gjort för min styvfar fyller år idag. Kanske inte är någon direkt tårt människa men den var god. Det har faktiskt varit en riktigt bra dag, bara tröttsam.

Jag har ju givetvis funderat lite på studentpresenter som jag önskar mig, here's my list!:

Pengar (till resa)
Brad Pitt ( till mina needs)
Kamera (alltid bra att ha)
Thomas Sabo armband, kedjan med stora länkar
Berklock till armbandet; fyrklöver (irish must have's!)
Audi TT i rosa (ja, tack + ett körkort)
En clone- my- willy från Beckham =D hahah



That's it for now. kan inte komma på nått direkt objektivt som jag vill ha utom de "seriösa" sakerna jag skrev. Jag är väl en sån som blir glad för det mesta men är trots det extremt kräsen.

Himla tråkigt väder =/. Typiskt Sverige, man får betala för de fina dagarna med dåliga dagar.

Maaahh, nu pallar jag faktiskt inte skriva mera, ska lägga mig ner under täcket och bara njuta av att få ligga stilla och lyssna på regnet mot mitt fönster. Önskar jag kunde säg att det låter fridfullt men de gör det inte. Låter som regnet försöker slå sig in genom rutan typ =S men men.

God natt alla barn!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: