SKRIVET: 2009-05-31, kl 22:28:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lost u forever

Precis kommit in från att ha tagit en rask promenad runt Klågerup, motion is the shit. Vet inte hur jag lyckats  men jag har faktiskt gått ner 3 kilo utan att ens försöka :S Trodde att jag hade gått upp! Haha Positiv surprise! Sen när man väl försöker så går man bara upp!

Hmm, inköp denna veckan, plus på listan 3 par skor, två av dem till student dagen! =D



Två första är till dagen och kvällen på studenten, fina va?

Denna veckan  har väl inte varit bra ekonomisk, lär ju inte nästa vecka heller bli med tanke på att jag lägger ca 7000 på löshår och hårfärg imorgon =P Amen Malin då! Ska vara hos frisören redan klockan 10.00! Sedan blir man långhårig på torsdag!


Så sjukt peppad jag är, vill ta studenten imorgon! Längtar såååå!!! Sitter och skriver gästlistan nu, den ska lämnas imorgon. Så står du inte med får du kontakta mig illa kvikt! Okey det är redan sjukt många som står med så inte säkert alla kommer in =P


Var på Nova Lund idag och köpte örhänge + de vita skorna, sedan åkte vi hem till Cissi aka Pussy. Hon är på bal ikväll så jag fixade hennes hår och smink, hon blev så fin. I work miracles ;D hahaha
Lite pics på damen!



Pussy hemma hos mig




Fia skulle givetvis vara med o posa!

xXx

Visst blev hon bara sååå fin! =D Glömde ta lite färg bilder, får be Emmy skicka från sin kamera sen. Hon var ju givetvis där och sprang runt och lekte porrig i sin bikini, riktigt snygg by the way!


Så underbart väder idag!!! Hoppas verkligen det håller i sig hela veckan. Har ju läst tidingen och kollat vädert för kommande dagar och det bådar inte gott men jag hoppas Gud gives me a break och visar att han visst då älskar alla barn på jorden!

Imorgon ska jag som sagt till storasyster (min frisör) och klippas och färgas men sen ska jag handla med mamma och så ska jag klippa my BFF "F" Ferl =D Träna lite kanske? Sist men inte minst förbereda inför my big day!

Kommer bli den bästa dagen i mitt liv 5e Juni 2009, Student och Födelsedag!


Ska städa vidare  och pumpa musik ur högtalarna ;D


Puss och Kärlek


Malin A

Fan vad snygg Cissi blev:D


Anonym

Vilken affär handlade du de vita skorna? Riktigt snygga. Ha en underbar student och födelsedag.


Anonym

JAG HAR SKAFFAT BLOGG NIGGA



PUBLICERAT: 2009-06-01, 17:53:12 | URL: http://whaahgwan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: