SKRIVET: 2009-05-02, kl 00:15:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

I deserve nothing more then I get.

God kväll alla pigga läsare!

Veckans nyhet! Jag har hittat OCH köpt min studentklänningen!! wiihoo. Tradiga är att när jag kom hem så säger Fia : den finns på internet också.... Happ, va fan då. Skitsamma, I'm happy. Fick även köpt en kjol till gårkvällens bravader, lyckades också bli av med en viss summa pengar =/

har sytt in löshår på Fia idag och klippt hennes hår. Malin - nothing is impossible! Men fan vad det var är exhausting!
Lite pics!

Med en bunte hår i handen.


In action.

Nu är det så att jag är fruktansvärt lat, sovit få timmar inatt och jobbat hela dagen, så jag pallar inte fota min klänning. Det får vi ta en annan dag.

Hade gett allt för en helkroppsmassage just nu.

Var på Ministry of sound på Salgthuset igår, inte asball men det var lyckat. Träffade som vanligt en massa bekanta ansikten. Även ett ansikten som sa "du har inte uppdaterat din blogg idag, har kollat 3 gånger!" =D Blir man inte glad alltså!? Innan slagt jobbade jag och sedan mötte jag upp Fia, Eddie, Elin, Jasmine och Michelle och tog några drinkar på Steakhouse tills man var på de! =) Träffade ingen mindre än Krause som så duktigt jobbar där. Där var min valborg.

Har haft de sjukaste diskussionerna på jobb idag. Det finns ju folk som har fött ut en unge när de sitter på dass och klämt ut en tolle. Tänk då så märker man inte de (att man är så slapp och ungen är så liten) så bara torkar man sig reser sig och går därifrån. Efter en slås ungens huvud i toalettskålen  sedan släpas på golvet tills man då märker de (sitter ju ihop med navelsträngen). Om man nu kan vara så nonchalant eller hög att man förrens nu inte har märkt de. Trevligt ämne, snackade vi om under tiden vi satt och åt. Hanna måste tro jag och Fia är helt cp.  Fråga mig inte heller hur vi kom in på de.

Tror det är dags för bingen nu. Hade kunnat somna stående.

God natt alla nattens små flugor som helt säkert är ute och super skallen av sig! =D


Puss och kärlek





Anonym

hej merl, du hittar på, d e bara jag som läser din blogg, jag o kanske två till. typ hummern e en av dom :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: