SKRIVET: 2009-05-03, kl 18:38:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

It's all I had to say

Okey, imorgon blir den första lediga dagen sen Onsdag förra veckan... OM jag ska softa och ta de lugnt? nej, jag ska givetvis på handledarkurs. Menar, varför ska Malin få ligga på soffan en hel dag och inte göra mycket mera än att pilla navelludd? Det finns bara inte. Hade kunnat sova tre dagar i sträck nu... men jag sparar det till studenten. Nog klagat!

Jobbade med Oliviott för första gången på länge på KB idag. Nästa söndag är sista söndagen för vinylbaren sedan är det sommarstängt. Ska dock inte jobba på kb då i vilket fall som helst den söndagen.

Fick lite fina bilder från Linda sedan vi var på Slagt sist. Riktigt charmiga!

   

Toa foton är en speciell sak när man har druckit! <3 haha fan vad fjortis sagt, men ja.

Kollar på one three hill, de var ett tag sedan. Riktigt böle program! haha suck* Väntar ju igentligen på älskade gossip girl!

Igår var det sista dagen för Vesslan på Chili. Nu splittras familjen! Ohh noo. =/ but but.

Nej, nu blev det dags för en banankanelmacka


Yum Yum.

Och slutligen så spenderar jag resten av min kväll ensam framför tvn i min hörna. =D


MIN hörna ;) (en, låt säg tiondel, av vår gigantiska soffa som man inte kan hålla sig vaken i) 

Ask my mum!

Hörs sen kanske! 

Puss och kärlek 


Linda

Den mackan ser riktigt vidrig ut OCH samma gäller dig på toan, haha (;


Madeleine

what? hahaha. kan man ha banan på macka? :P eller kan och kan, men är det verkligen gott och dessutom med kanel på? xD hahaha vilken matchning :D



PUBLICERAT: 2009-05-04, 23:30:54 | URL: http://maddemodig.blogg.se/
Me

Jag lovar det är jättegott! Try it!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: