SKRIVET: 2009-05-20, kl 12:38:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

It is what it is and it's good!



Vem i Skåne vaknade inte till ovädert inatt? Klockan 5 ungefär tog jag en promenad runt i huset och kollade på blixtarna slå ner. Tycker sånt är jätte intressant och spännande att se. Påväg tillbaka till mitt rum hämtade jag upp fia på sitt rum som låg livrädd. Hon fick sova inne hos mig. Ni vet va de säger de var solskenet efter stormen som kom idag, riktigt härligt väder!



Jag gick upp tidigt för att passa lillebror som har feber. Satte på Jurassic Park efter det gick jag ut och la mig i trädgården och solade med Fia sen kom Eddie och joinade också =)



Ska iväg med pappa klockan 15 och äta sedan bär det av till praktiken. Ikväll blir det myskväll med bad och förhoppningsvis film. Imorgon är jag ledig, om det är fint väder ska de solas! Annars kan man ju hoppas på grillkväll med lite kompisar och så =D




Dags att springa ut i solen igen!





Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: