SKRIVET: 2009-05-19, kl 22:37:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

It is that one thing that makes me, me




Ledig idag för at krya på mig sedan jag hade feber i helgen och igår.  Har tagit dagen till vara! =D Vaknade av att Eddie knackade på dörren och så fick man ju flyga upp ur bingen och klä på sig! Vi drog iväg till Ikea med Johan för att kolla saker till hans lägenhet i Limhamn. Dit flyttar han den 1 Juli. Köpte bestik och glas som jag valde ;) Sedan åt vi Ikeas berömda köttbullar. Jag orkade 5, Johan 10 och Eddie 20 stycken. Sedan åkte vi ut till Nickie som jobbar på Swedala outlet, där hjälpte jag honom larma lite kläder! ;) Det var skoj, kände att jag måste jobba lite grann i butik. Efter det åkte Fia, Eddie, Johan och jag till Johan lägenhet och tog lite mått. På vägen hem blev det en film och falafel! Mums.




 

Eddie lekte lite med Oliver och snodde hans keps och goggles! Porrigt värre! Ser dock inte ut som Oliver tycker det är speciellt underhållande, ligger nere på golvet i hallen och väntar på att få tillbaka sina saker, som att sno godis från ett litet barn!



Såg en jättebra film igårkväll med Angelina Jolie, Changeling hette den. Skitsorglig men bra. Filmen idag var stephbrothers, också riktigt bra!


Ska nog se film med mamma nu, verkar som det är det enda jag någonsin gör =/



Praktik imorgon, sedan ledig på torsdag igen! Lyckans ostar som går i skolan är lediga på fredag med eftersom det är klämdag, vet inte riktigt om det gäller för mig också.




Anywho, friskare idag så that's good!




Sov gott alla små fiskar!



Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: