SKRIVET: 2009-05-06, kl 12:14:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

I played my part you played your game,

you give love a bad name!

Fick världens absolut trevligaste samtal imorse... kanske inte.
Klockan 11 ringer telefonen. Det är Mamma..
- Var e du?
kanske inte kunde tänka sig att jag låg och sov eftersom jag börjar typ 16.00 varje dag. Efter det fick jag höra världens visa om att jag aldrig är hemma och vi aldrig ses och att jag inte matchar mina lediga dagar med hennes. Amen putte nutte då! haha, klart man vill spendera lite tid med sin mamma ibland, men att planera lediga dagar med varandra är väl liiite att ta i?  Anywho, Fick höra lite om vad jag önskar mig i studentpresent och att det var dags att börja bestämma mig nu. De har jag fått höra sedan jag fyllde år förra sommaren =S Jag är faktiskt jättekräsen och svår att handla till, men det kan jag inte hjälpa. Förövrig denna morgonen så har jag hjälpt lillebror plocka undan lego i en halvtimme typ, whats your thrill?

Dags för morgonens träningspass, en dusch och sedan "frulle" som dagens ungdom så fränt kallar de. Har ju dock inte tänkt gå ut och träna i detta så kallade pisseväder =S trodde det skulle vara sunshine fram till sommaren, se så fel jag hade!

Hihi, var nere och lagade frukost så hittade jag mammas "stash" med saker till studenten. Hon har köpt massa rosa bordsdukar och lila och rosa servetter som hon ska vika till princess kronor =D Det lila och rosa står för att när jag och Fia (min tvilling) var små så hade jag alltid rosa och hon alltid lila. (nu klär jag inte ens i rosa längre). Har ni sett de programen på Mtv- My sweet 16. Riktiga snorungar! Precis så ska jag bete mig inför min student ahah. Nej då hade nog min mamma fått spel =P



Bara mamma vet vart gränsen med det här lila och rosa temat går. ;D

Ha de så bra, hörs snart igen!

Puss och Kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: