SKRIVET: 2009-05-28, kl 23:36:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

I just want u to know who Iam.



Riktigt kass dag, inget har varit bra. Eller jo kanske att jag hälsade på Tilda på jobb och att jag köpte stans fulaste strumpor =/ Utöver det hade jag bara kunnat falla ihop för vad som helst! Hatar denna dagen =(

Människor är inte de som de brukar vara eller har varit, det kan jag ta.... men försvinn inte helt. Man måste vara samma person någonstans ju.


Sista dagen på praktiken, synd att jag inte var på bättre humör. Fick ialla fall lite gjort. Träffa Johnny Soldat! Han består av en champinjon och lime.




Fick även plåstra om tummen lite, när tankarna är någon annastans ska man inte diska knivar =/




Det var dock inte lika farligt som det ser ut. =P

Kommer hem, sätter på världens skönaste låt

Goo Goo Dolls - Iris, Kan de bli bättre? Älskar texten.

I'd give up forever just to kiss u and I know u feel the same way. You're the closest to heaven that I'll ever be and I don't want to go home right now.... And I don't want the world to see me, cause I don't think that they'll understand.


Dags för lite Usher - make love in this club.... mys på den!

Nej, de blir väl god natt nu, ska upp tidigt imorgon. Gå en runda med mor min i stan och följa med henne till frisören =D Trevligt trevligt! Sedan blir de jobb! Aldrig får man vara ledig =P



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: