SKRIVET: 2009-05-04, kl 16:54:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

I just dont give.

Idag har jag nog bara sovit! Vaknade halv ett. Sprang en runda, körde ett träningspass med situps, knäböj med mera. Kom hem duschade och åt en underbar frukost lagad av Fia och Elin.



Plättar, nutella, sylt och socker. Mums, riktig sommar frukost!



Sydde in löshår på Elin idag också, värsta frisören här liksom ;D De blev ganska bra. Hon hade redan ganska långt och fint hår förr.

Så nu har jag fotat min klänning! Måste bara köpa skor och smycken nu =P De är alltid något va? Tar aldrig slut.

 
Nå vad tycks? Köpt på L & I, södergatan för 1200:-

Några tips på skor till?

Ska strax iväg på handledarkurs och måste hinna fixa håret innan så nu måste jag kila!

Ha d bra!

Puss och kärlek


Anonym

jättefin merl, kommer va finaste katten i stan =)


Me

Fuck yeah Ferl!


Anonym

Haha mitt hår ser helt grått och tunt och äckligt ut på den bilden, haha.



PUBLICERAT: 2009-05-04, 18:58:53 | URL: http://tosabiiten.blogg.se/
Anonym

fixar du mitt hår också?=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: