SKRIVET: 2009-05-13, kl 00:56:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

How do u want it?




Folk förvånar en, ser inte en och bryr sig antagligen not that much
.... heartbreakin'. Skitsamma kommer inte dra in på sånt ni ändå inte kommer fatta eftersom jag inte nämner bokstavligen vad det handlar om. Så.... anywho.

Solade idag innan praktiken, riktigt skönt. Det var ett tag sedan sist. Ganska lugn dag på Chili idag, chefen bjöd på mjukglass. =)


Vet inte men på de senaste dagarna har jag blivit helt kär i Thomas Sabos kollektioner. Var inne i butiken och hämtade massa kataloger som jag sitter och bläddrar i. Så till studenten önskar jag mig givetvis ett armband och sedan speciellt utvalda berlocker! Föll även för den bedårande ringen nedanför. Ser ut som en killring men det är de inte, hah! Men känner du mig så vet du ju att jag gillar herrsmycke mer än damsmycke. Vet inte varför. Herrsmyckena är alltid mycke grövre, simplare men också så mycket finare! Samma vad gäller klockor.

Thomas Sabo : 1390:- (love it!)


Tur att man har farsan som ekonomiskt stöd, ska ut och kolla studentskor senare i veckan. Allting är ju bara utgifter såhär inpå studenten. suck*

Hmm, morgon dagen: polisanmäl mobilen, ring försäkringen, jogga en runda + extra träning, dusch + hårinpackning och ansiktsmask, åk till stan, sola, boka tid hos min egna frisör Alexandra, praktik, hem, sooooova. Skönt att man är ledig precis heela helgen, det var ett tag sedan man var det. Men för man är ledig betyder det inte att man ska ta de lugnt, right babes? Fredag blir de utgång med min andra irländska halva - Linda, lördag blir antingen grillfest eller någon födelsedagsfest, söndag är det fest för restaurang folket på Breeze med Chili familjen + Vesslan som inte längre tillhör familjen! hahah.



Love the good times!

Verkar som jag ska till Vanningen på fredag och bada med lillebror =) Sjukt mysigt ska vi ha de, ska bjuda han på en himlans massa glass =D så älskar han mig ääääännu mera! hahah



You don't have a clue, everything I feel and do is about You. Not one day passes when I wish I knew what to do. No one else is Big enough. One last chance please, I was too naive to open my eyes and see.


Nej mina vänner, nu är det dags för 2 ½ timme av Sex and the city (igen) sedan är det sovdags. Har en massa på min "to do list" imorgon!


Sov gott

Puss och kärlek




 


Anonym

bjuder inte med sin bääästa kompis på utgång. shysst merl ;)


Anonym

Så bra, trodde du hade glömt bort mig :D


Don Jörgen

Jag ser dig, men du ser inte mig hihi....Irish



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: