SKRIVET: 2009-05-22, kl 18:09:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

For the good times!



Cha!


Va i Lund en sväng idag, fick lämnat in CVt på MQ, hälsade på Davve på Stadium och hälsade på inne på gamla arbetsplatsen Kulturen. Riktigt skitställe med skit personal..... Hatar skiten! Blöö.


Tur hann man hem innan det började ösregna, en annan gick ju i sandaler så! Håller på o laga en riiiiiktigt god middag. Kyckling, kokt potatis och champinjonsås. Ikväll blir de banne mig hemma kväll för min del. Ska skriva klart mitt  arbete som jag faktiskt började med igår! Möjligtvis se en film med Mamma Frankie också.



Imorgon blir det jobba ska! 15.30- ca 22.00 sen blir det väl hem igen eftersom man ska jobba heeeeeeela dagen på KB på söndag. That's it!






Puss och kärlek!


Emmy

I lund utan att ringa mig!! :(


Me

Felåt =P nästa gång! Och jag har ju en ursäkt, no phone! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: