SKRIVET: 2009-05-27, kl 12:15:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

For the fun of it

Satt nyss och käkade cornflakes till frukost när jag hittade mammas inköpslista till studenten. Nu är det ju så att Mamma Frankie kommer från Irland så svenska är ju inte hennes modersmål =P
På mammas lista hittade vi bland annat: Tepåser och gurkar. Tyckte de var lite små roligt eftersom jag kan verkligen höra när hon säger det! =D Har lite tendenser till att mobba henne ibland, gör en fruktansvärt bra imitation av henne när hon klagar på hur jag "älltidt mobbher henne!"

Hittar sår på mina armar o händer hela tiden! Vet visserligen att de flesta är sedan i söndags men också är en del från jobb. Suvi och Fia brände min arm med cigg, fick en blåsa för ha hackat persilja, slog en flaska på fingert så jag har invändiga blödningar i de eller något, slagit av en flisa av min tand med hjälp av en flaska. Brände mig igår på jobb och råkade sedan skrapa i de så allt skinnet skrapades av och har gått in i en hylla så mitt öra gör fruktansvärt ont, kan inte sova på den sidan nu! Jävligt klumpig eller otur?



Ska in till skolan och lämna in lite saker, posta lite brev och sola. Sedan blir de praktik!





Min morgon bestod av ansiktismask och hårinpackning sedan klockan 10! Måste snabba mig nu!



Puss och Kärlek


Anonym

hahaha kan åsså höra d när frankie säger tepåser :P haha så ball mannet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: