SKRIVET: 2009-05-11, kl 01:07:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

All my chapters

Funderade..... har man en viss mängd killar att välja på som kan vara "the one" eller man har en som är gjord för en?
Man träffar ju på en mängd och man sorterar automatiskt bort dem som man inte känner någon framtid eller liknande med. Men tänk så sorterade man fel eller gjorde ett felaktigt beslut om just den rätte och så var chansen om den enda verkligen rätta för en borta... Om man då inte får en andra chans men hur ofta får man de oavsett vad de gäller? Kommer man leva med ett litet tomrum i sig i resten av sitt liv? Tänk att gifta sig med någon och när man står där så tänker man "Jag är lycklig men jag hade varit lyckligare med Honom". Vilken ångest. Ska man då kämpa för den troligtvis rätte eller ska man nöja sig med att vara lycklig? Vad som hade varit bra hade varit om han hade en grön "HIM" stämpel mitt i pannan så man visste så slapp man slösa tid på andra. Inte för att jag har bråttom men för att de hade varit så skönt att veta.... men endå inte. Man lär sig av sina misstag ju, frågar du mig så får alla en andra chans om det finns något att få en andra chans för. Men nu är ju inte jag någon kärleks doktor så, vad vet jag?

What if?

Kollar på sex and the city filmen nu och drömmer mig tillbaka till New York. Syrran och jag planerar en resa dit till hösten. Vill dit nu, Love it!! Stylisten i filmen är verkligen något alldeles extra vad gäller accessoarer. Nit-skärpen, platformsen och klänningarna är verkligen perfekta! En vacker dag! Säger inte mer än så. =)

Dags att krypa ner i sin varma binge med ett glas vatten och tre tända lampor (är mörkrädd)-  That's just it!
God natt alla små eldflugor.


                                                                                         Puss och Kärlek


Anonym

ny design på das blogg merl, snyggt =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: