SKRIVET: 2009-03-31, kl 14:15:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

What a sunny day!

Nästa vecka ska det bli 15 +!!! Sköönt ska det bli!

Praktik idag, men först ska jag gå in på telenor och se om jag kan fixa ett nytt abonnemang... Måste göras! Men innan det så ska de banne mig solas och efter så ska det promeneras. Bara de jag hittar inte min Mp3 och min mobil är helt cp, det går inte få igång den om inte laddaren sitter i! Omg jag har inte tid och lust med sånna problem! Och ja sist men inte minst, måste plugga psykologi... suck*

Förresten, påsklovet, börjar de på fredagen den 3:e eller på Måndagen den 6:e? Får olika info från alla möjlga håll!

Det blir inget modellande på lördag, kan inte vara ledig från praktiken.. =/

Tänkte börja lägga in lite tips på sminkningar, lite sånt små skojigt. Dessutom älskar jag smink!

Måste se en Shoppaholics bekännelser!! Och måste ha en fika med Adrian (my dear) i veckan! Kanske Grand Torino också, ett sånt tjat om att den ska vara sååå bra! ;D

Nej, ha en så sjukt skön dag och så hörs vi kanske ikväll igen!

Puss och Kärlek!


Anonym

va blir d inget på lördag, jag som så fram emot att se min homie på catwalken ;)


L

clintans film är riiiiiktigt B faktiskt.. haha hela han är ett skämt :P haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: