SKRIVET: 2009-03-18, kl 11:03:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

way för early!

Skulle behöva sova tre dagar till känns de som, men nu när jag är uppe, vaken, pigg och dricker nyponsoppa så går de bara inte. Praktik idag igen, ingen som fråga? Tror jag dör så som folk kan förvåna en! Jaja, oavsett om dagen är tidigt (och detta igentligen är natt för mig) så är de riktigt fint väder iaf! How 'bout that!?

Har märkt att folk har lite svårt för att man har nära killkompisar, då menar jag verkligen bara killkompisar!! Syftar på Broshan F och jag =P Senaste veckorna har både han och jag fått förfrågningar om det är något mellan oss, för er som vet var han ju tillsammans med min syster i ca 5 år och saken hade aldrig kommit på fråga! Men men!

Bara för att man inte har pojkvän betyder det väl inte att man vill ha en eller "söker" en? Nöjer mig mer än gärna med mig själv! Som Manne sa: Tycker du borde resa någonstans ensam och bara vara för dig själv. I hans egna ord: fetaste!

Enzo: världens finaste och gulligaste hund men ändå en riktigt plåga! Så hemskt eländig! Skäller helt utan mening och springer runt i hela soffan som en idiot!

zzZZzzZZzz

Nope, sick and tired of sitting här and wanting to sova but cannot!

Förhoppningsvis kommer jag få igång min dator snart igen, får antagligen formatera om den (som datanördarna säger, själv har jag ingen aning vad fan det betyder!)

Nej, dags för en dusch och sedan en tupplur.

Good night, sleep tight, Don't let the bedbuggs bite!




Puss och Kärlek


Anonym

han är ingen plåga merl, han vill bara inte ha dig här. haha, skoja bara, men men, nu e man uppe halv elva på en söndag, typ första gången på ett år, skönt som fan,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: