SKRIVET: 2009-03-25, kl 00:31:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Två L blir ju J

Fias nya favorit reklam. Ica reklamen med Ulf. Två l blir ju j på spanska!

Dryg dag på jobb...

Skönt man är ledig imorgon. Räknade mina busskvitton från bussturerna hem från praktiken. De jag har sparat är sammanlagt för 710 kr hahaha!! ska lämna in dem på skolan imorgon!

Imorgon blir de då en del inköp. Men vikitgaste av allt är en ny deo. Den gamla e slut o dessutom luktar man svett av den =/ jaha, då blir de ingen mer Rexona för min del. Dove is the shit!

Ska plantera om en jävla växt till min bror för ett skolprojekt. Det blev min uppgift eftersom jag fick låna hans data i några timmar.. Im a data nerd, I admit it!

Hetaste och jag vill ha. Plats/skinn liknande tights! Var fan kan man köpa ett par feta sådana? Mmm tänk de, en snygg lång t-shirt och höglklackade vackra skor! Wunderbar. Fast tights inte är min grej så funkar detta! Kanske en jäkligt snygg klocka och skinnjacka på  toppen av detta!

Ska hälsa på F och hans nystädade lägenhet imorgon. Lite hångel med Enzo blir det med! Graur!



Är han inte adorablö?

Åh jag dör. Är så sugen på saker jag inte ens sysslar med. Time changes people...

Måste väl skriva ett speciellt Hej till Addie pojken! haha han är den sötaste lilla bitchen jag har! =D

Va inte tradiga och kommentera nu istället!

Ps. Alex på jobb har en liten snopp! (inte för att jag vet de, men bara för o provocera)

Haha, god natt alla små frö!



Puss och kärlek och ett litet smek på vaden


Anonym

Fasiken va du tjatar om att man ska kommentera mannen !!! haha flippa bara men h'r har du en kommentar , bra skrivet malin !! Peace out , chill out heeyyyhoooheyyyhooo . . .



PUBLICERAT: 2009-03-25, 09:59:23 | URL: http://suvijackman.blogg.se/
broohoe

Isbergssajad!! tack för en trevlig fika din pessimist! <3 sis


Addie

Gumman sånna tights finns på Vero Moda,Gina och Bik Bok har jag för mig, en stor snygg klocka till as hett, men vet ejj om skinn jacka kommer passa till det, du ska nog köra på en mer "matt" jacka :P



ja din lilla vuvve är adorable ^^



pusa<3



PUBLICERAT: 2009-03-25, 18:43:48 | URL: http://ajja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: