SKRIVET: 2009-03-20, kl 15:01:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

This is new.


Har nu kommit på hur min studentklänning ska se ut. En blandning mellan en Miu Miu sommarklänning och från bröllopsklänning i en film jag såg häromdagen. Ska även få gjort hårförlängning till studenten. Snackade med min frisör igår och fick veta att det går på 6500 riksdaler!!! Svider i plånboken för en student! Men vill man vara fin får plånboken lida pin!


Har hittat en fin liten jeans jacka, underbar till våren och som jag vid denna lön ska inhandla. Denna månaden står även ett par skinn-imitations tights, converse och röda chinos på inköpslistan!



Är de inte för vackra? Antingen i vitt skinn eller beiga i tyg!

Kiss me thru the phone! Skit härlig låt, tänk om man bara hade kunnat sjunga med!

Den 4 april ska jag gå modell för Sanna och hennes kompis klädes kollektion på ungdomens hus. Kom dit! Det börjar klockan 19.00, kostar 20 kr och efter visningen blir de fest! Ta med lite kompisar och have a good time! =D

Var nyss ute en liten "morgon" promenad med Fia skit härligt  i detta fina väder som vi har fått de senaste dagarna över skåne =D Efter det har jag mixa lite med min data som är ett hopplöst fall! Max ska fixa den till mig, han har ju gått IT si och så många år =P hahah

Gud vad skönt det är att vara ledig! Har inte gjort något vettigt, läst lite bloggar och bara haft skit för mig! Helt underbart! Har kommit fram till att de bästa bloggarna skrivs av singel tjejer! Inte för att va taskig mot the "non-single ladies" men det är så det ligger till om du frågar mig!

Nej, minsann! Nu får jag återgå till mitt pluggande. Läser för tillfället psykologi B på distans och jag har tydligen inte tillräckligt med självdiciplin att ta mig i kragen och göra det när jag väl har tid. Så here it goes! =D

Skoj att ni fick två inlägg idag! Baaara för att jag är ledig och på strålande humör!





Puss och Kärlek


hemlig :D

vilken skostorlek har du? :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: