SKRIVET: 2009-03-20, kl 11:36:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Things in life....

Igår var nog en ganska bra dag ändå... lite oönskat drama men ändå!  Dagen började med strålande solsken! In till praktiken. Trafikstop vid Entré... inte så sugen på gå in och kolla...finns männsikor jag gärna inte vill stöta på. Anywho! =D Bra dag på praktiken, när jag skulle hem så besökte jag Max och hans kompis  och såg Max nya lägenhet! Jättefin! Därefter åkte jag hem och så tog jag en promenad med Fia runt i Klågerup, gissa vem vi stöter på ca halv tolv på natten i döda K-Town!? =P Ingen mindre än Eddie med en basketboll Så han följde med resten av rundan! Riktigt skönt att vi fick pratat ut ordentligt jag och Fia, nu har hon nog lite hum om vad som surrar i mitt huvud.

Fick mina student saker igår! =D Mössa, glas, visselpipa och solglasögon!



Me like!

Saker är inte som de varit och jag vet inte men de börjar kännas bra eller vad ska jag säg? Att bara tänka på mig istället för nån annan kan nog funka! Tid är väl något alla behöver för sig själv och jag känner att för mig är det dags och ta den "ego-tiden" på riktigt! För idag känns saker bra fast det igentligen inte är riktigt så läget är!


Tänkte lägga upp lite balla fotton från i fredags... tror jag det var =|





Nej minsann! Nu ska jag städa =D (igen)

Uppdaterar lite senare igen! =D för idag är jag ledig!!



Puss & Kärlek my dears!


Anti Irishman

Fixa nu bruden till mig, annars jalla fyfan!!!


Jag

Hahaha oj, undra vilken liten rödtott detta är som skriver! börjar på M...a..x kanske? ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: