SKRIVET: 2009-03-11, kl 20:54:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

The Same!

Man kan ju klaga men vi låter bli idag! =D Har varit ledig hela dagen... riktigt skönt. Sov till klockan 14 typ.

Ledig imorgon också och då blir det en lite mysig runda runt i stan. Möjligen träning på kvällen, annars får vi se.

På fredag ska jag jobba sen på kvällen ska jag träffa Tina, Nadia, Cissi och Nina, antagligen blir de Crown nu igen. Bra fråga är vad man ska ha på sig. Som sagt förut så är det väl alla tjejers problem?

Dags att köpa bikini snart! Står mellan en VS och en från Nelly.se så vi får se vilken de blir. Bra fråga är om gladiatorsandaler är populärt i sommar igen eller vad de blir istället? jag kommer nog köra med gladiator, är fortfarande helt kär i sådana skor!

Längtar riktigt mycket efter sommaren, med tanke på allt sommar snack. Idag var det riktigt mysigt vårdag. Kan sommaren inte komma lite fortare snälla?! Längtar efter sena kvällar som är varma och fortfarande ljusa vid 22 tiden. Ja, riktigt skönt ska de bli med sommar. Tänkt på de, att när man har sommar vill man ha jul och tvärtom? Undra varför det är så... Kanske för man alltid vill ha de man inte kan få?

Idag passar jag Enzo för Freddie behövde göra lite ärenden. Nu ligger plutten och sover i min säng =)

Min syster piercade bröstvårtan idag eftersom hon blev utmanad att göra de.... undrar igentligen om hon verkligen ville det, hon har liksom aldrig snackat om de förr... Antingen ville hon eller så föll hon för trycket. Det är ju faktiskt ganska snyggt men vem som helst kan inte ha de.

Nej nu är det nog film-dags!






Puss & Kärlek!


Elin

Hej Molla. Jag kan bara säga att Fia ville göra det och föll inte alls för trycket. Och vad menar du med att inte vem som helst inte kan ha det? Att fia inte kan ha det eller? Saknar dig, puss.



PUBLICERAT: 2009-03-12, 18:23:15 | URL: http://tosabiiten.blogg.se/
Anonym

Nej, jag menar inte att fia inte kan ha de. Menar bara att jag inte det passar vems som helsts stil :)


Anonym

I wanted it and I loove it! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: