SKRIVET: 2009-03-24, kl 13:04:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

That's the issue

Okey, vet inte hur jag ska tolka vissa grejer, ska man sitta och vänta på förklaringar när de ändå inte spelar någon större roll?

Sovit som, jag vet inte. Det gick inte riktigt iaf! Vet inte varför men kunde inte sluta vakna upp hela tiden sen var det skit svårt att somna om igen :/ inte coolt.

Jobb idag igen. Imorgon är jag banne mig ledig och har planerat att få mycke gjort! =P

Frukost: kopp med aprikos yoghurt! Blä =P De var inte så gott....

Inväntar lön på onsdag sen en på fredag (tror jag de blir) sen studiebidrag. Sen blir de soppa ska... hoppas jag. Om lönen blev som jag ville.

Dags för en promenad sedan en lång dusch?... ja vi får se de med promenaden. Har viktigare saker att utföra vid datan =P Hahah.

Have a nice day!

 
Puss & Kärlek


Addie

Usch gumman inte bra att ha sömnproblem, tro mig jag har samma skit! Det finns naturläkemedel som hjälper en att lugna ner kroppen typ, testa det?



Och jag tycker att när du fått din Lön kan du köpa något snyggt till mig :D



Promenaden ska man nt skippa (inte jag iaf) Men eftersom du e så smal så kan du skita i den :P



puss på det :D



PUBLICERAT: 2009-03-24, 19:03:25 | URL: http://ajja.blogg.se/
me

De tycker du va! din lilla parasit! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: