SKRIVET: 2009-03-01, kl 19:37:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sjukt äcklig

Hej .... idag känner jag mig sjukt grose (Cassies ord). Jobbat på KB och solade direkt efter. Inte sovit en blund inatt och sen levde jag på kaffe och mjölk hela dagen idag. Fett.. Har as mycke att gnälla på men det känns riktigt gnälligt =/ Känns bajs att betala mobilräkning när man är student och hellre vill köpa kläder och festa för sina pengar. Ta bussen för att man inte har tid att ta körkort för tillfället. Palla gnälla? Hjälper mig liksom inte ur min lilla patetiska situation..

Vill så sjukt gärna ha ett butiks jobb i någon klädes butik! Idag på Kb  så lärde jag upp en ny kille. Han berättade att han hade fått jobb på Carlings nu när Entre öppnar. Hur fuskit är inte de? Jag som sökt och letat och helt "put myself out there" men får inget ändå?!?!?! Jaja, världen är väl orättvis...

Riktigt sugen på att förnya hela garderoben man blir så trött på allt gammalt shit..





Ja, tänk om vi alla var så snygga och kunde klä oss så bra. Istället så bor Sveriges alla emo i Malmö! hahaha


sweet lou

brukade den översta tjejen av dem ha snopp och m&m kulor?. Övergången lyckades inte iaf



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: