SKRIVET: 2009-03-06, kl 17:17:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Que?

Hahha okey, se inte Teeth. Det var nog världens mest störda film om en oskuld som vill spara sig tills de att hon ska gifta sig. När hon nu blir våldtagen av en kompis så knipsar hennes kiss av snoppen på honom. Att kissen har tänder kallas Dentata och de är typ de ordet de använder mest i hela denna vridna filmen. Slutar med att hon har sex med sin bror och knipsar av honom.

Idag fick jag ett mejl på Facebook.com. Jo allting stod på spanska!!! jag svarade: huh?
Så här stod det:
Wow que bella que eres!!!
La verdad es gue me has flechado sin duda que eresa la chica mas guapa que he visto

Juan Carlos de Chile.

ahahahaha om man blir chockad. Jag fick min låtsas pappa att översätta så nu vet jag vad de betyder. Vill du veta så får du själv klura ut de!

Ikväll ska blir de Crown med Tina och flera till men först blir de lite förkrök hos Ferl med Kevin, Tilda med flera. Imorgon är det jobb och antagligen inflyttningsfest med Tina på kvällen. Sen på söndag är det jobb på KB med Martin och Fia. Känns faktiskt riktigt laddat och bra denna helgen, inte som förra.

Dagens låtar, jepp idag blev de två stycken. Men seriöst du har inte mycket annat för dig ändå, eller hur? ;D

Eric Hutchinson- all over now
Hassle - feel good



jopp, det har nu faktiskt blivit mode att gå runt och bära på en take-away kaffe mugg. Såg det på en bild från en modevisning i N.Y..... faktum är ju att man ser ju typ alla kändisar med de och alla vi döda fiskar följer ju strömmen! haha Eller så är kaffe bara gott helt enkelt och ibland har man inte tid och sätta sig ner i lugn och ro och sörpla i sig de!

Men men, nu får vi se vad vi kan luska fram ur garderoben inför ikväll!

Ha de nu fett skoj ikväll!



Puss & Kärlek


Morgan

aldrig har jag hört dig använda ordet "kissen", oväntat (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: