SKRIVET: 2009-03-22, kl 17:29:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

One step at the time!



Hemma, at last! Nä men typ, de känns så! Jobbat ( som ni redan vet) hela dagen... Fick trevligt besök av Maxxan och även ett oväntat besök från Robin Paulsson ( eller wtf han nu heter) iaf han som har tv programmet Robins. Hade riktigt skoj på jobb! Har en beundrare där vi hämtar våra bullar. Haha fast han är ju kanske inte riktigt "min likör". ;D Sjukt slapp dag!

Ikväll blir det antingen filmkväll hos Freddie eller också så blir det att plugga psyk. och typ  städa/ "umgås" med familjen.... I hopp om roligare saker så hör av dig! =D

Roligaste ordspråket jag fick höra häromdagen: Hopplös, som en groda utan ben! Hahah jag halv dog av skratt! Lanserades av min andra pusselhalva FiaFläsk!

Åh måste få min lön nu, kliar alltid som fan i fingrarna i slutet på varje månad då man har 20 miljoner saker man vill köpa och göra...

Har dessutom en satans massa bilder jag måste lägga upp.... men det blir ju när Nickie har fixat min dator. Nu lånar jag Alex igen fast det står två precis utanför mitt rum. Man blir ju sjukt bekväm med bärbara! =D That's whats up!

Pluggandet till bartender går sisådär... Måste bara hitta energin att läsa massa saker. Blir väl bättre när Cassie kommer hem igen och peppar en till att plugga med henne =P Har iaf lånat lite böcker från pappa Beyer så lite intiativ har jag tagit! Cred to me!

Näpp, nu skulle jag vilja ha lite förändringar i tillvaron tack! Veckan som kommer, vet ej om jag redan har dragit den för er, but anywho, here it goes. Jobba! Chocker? ledig onsdag eller torsdag. Ska då tillbringa tid med min bitch Tilda ;D tänkte jag iaf! Fredag festa med Freddie, lördag jobba sedan VIP Lounge... alltså stanna kvar på jobb... Söndag jobba på KB.

Dags att vara det ambisiösa studet man är och plugga psykologi... igen!

Have a  nice night lovers!



Puss & Kärlek


your bitch!;)

Bj I miss u! så jag är inplanerad i din vecka:D vad skoj.. Jag vill iaf träffa dig!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: