SKRIVET: 2009-03-31, kl 23:26:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Naggin'

Vilket tjat om "denna glassen blev jag"! Haha alla på hela bilddagboken har gjort testet! Ska fan va rebell bara för det och låta bli.

Ledig imorgon, skönt. En fika tänkt med Adrian kanske. Spendera lite tid med mamma, Fixa nytt abonnemang (som sagt) och lite annat och andra ärenden att göra. Får ju för Guds skull inte glömma psykologin! Kräk på den helt ärligt!

I helgen mina damer och herrar blir det jobb! Oväntat va? Ska försöka klämma in lite underhållning och så, men som det ser ut nu så är det jobb! Lov nästa vecka - underbart! Oj vad jag ska få mycke gjort!

Inte för att vara taskig nu men alltså, jag har inte tid! ... för typ det mesta =/ Tolka de hur du vill för who gives a flying fuck, men var får man tid ifrån till att göra saker? Den bara rinner förbli och innan jag vet om det är det min student och jag står där och hann inte med allt jag skulle göra och ha gjort innan jag gick ut skolan.... Kan vi försöka hjälpas åt att stanna klockan en vecka eller så, på lovet kanske? Bara så att jag hinner med lite...

Sov dags snart, Sussa sött alla mina små sparvar =D Imorgon kanske blir en spännande dag med ett äventyrligt inlägg =P, we'll see!


Puss O Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: