SKRIVET: 2009-03-22, kl 01:58:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Long day for me, ey! =D





Vilken lång dag det har varit minsann! Gick upp 09.00 och tog bussen klockan 10.00 till jobb. Jobbade från 11- 18 sedan praktiserade jag fram till 23. Tog en drink med Manne och Alex sedan bar det av hemåt! Helt slut är jag! =D Skönt ska de bli att få sova några timmar ( dock i en helt tom säng, hatar sova ensam) sedan upp klockan 8.00 och jobba på KB till ca 17. Hinner nog inte få gjort mycke psykologi imorgon =P

Har varit på strålande humör hela dagen idag trots stressen! Manne gjorde världens roligaste grej! Han åt en bit salami, så började han skratta så det åkte upp i näsan på honom. Sedan nyser han ut salamin i handen på Vesslan! Haha! Sjukt underhållande, skratta så jag fick tårar!

Har börjat ta mitt promenerande på allvar igen! =D skönt som fasen är det att ta en liten runda runt Klågerup med musik i öronen. Nu när jag har gjort de så måste jag börja ta mitt solande på allvar igen också! Börjar känna mig riktigt blek! Visserligen kände jag mig inte spec brun när jag väl solade regelbundet, man ser väl inte det direkt själv?! =S Men men...

Får väl ta och besöka Entré nästa vecka, även om man bara ar hört dålig kritik om det. Men har en vän som jag måste besöka som snodde mitt jobb på Carlings. Inte coolt Martin!

Fick den sjukaste frågan på "komentarer" den löd: Vilken skostorlek har du?
Haha vad fan då för? =P Men för att svara på frågan så har jag 38-39. Rätt vanlig storlek I guess =)

Roligt för er att det blev 2 hela inlägg igår, det är baske mig inte varje dag det händer! =P



Eftersom jag suger på att lägga upp bilder och jag inte har min egen data just nu utan min brors så får ni en (några veckor) gammal "ego" bild på mig!

Dags att sova?

God Natten alla mina små frö! =D



Puss och Kärlek


duvetvem(:

sitter här på balkongen nu och kan säga att det verkligen fullföljer dagen genom att komma hem på kvällen, lägga sig i jacuzzin och läsa din blogg.. får alltid ett leende på läpparna och det är grymt viktigt för mig :) jag uppskattar dig verkligen malin även om det inte verkar som det ibland.



(F)


fläskfia

Hon har! hon har ett sätt som får alla män (alla män) att tro dom e i hemmelen! men den hon vill ha d e jag!! d e jag!! inegn hör något ingen ser, hon står på sina kvinnoben, men den hon vill ha d e jag! tänkte sjunga för dig mulletulle för denna låten gör mig glad, så tänkte den kanske gör desamma för dig :D <3 pusselbit



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: