SKRIVET: 2009-03-28, kl 20:22:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

It´s an emergency

Detta lär bli ett långt inlägg, kanske...

Har så äckligt ont i halsen och mår inte bra någonstans idag. Har inte tid och lust att vara sjuk..=/

Fredag: Var uppe (med tuppen) halv 11. Mamma ringde min mobil och frågade vad jag gjorde, sov svarade jag. Ska du åka med mig in till stan eller? frågade hon. Men var är du då?.. då svarade hon, här nere i köket. Jag orkade bara inte gå upp för då blir jag sur eftersom ditt rum ser ut som fan. Gee, thanks!



Mötte upp Fia och Elin vid Entré och fick inhandlat lite saker. Hittade inga kläder =( Svårt att vara så kräsen bara för man själv har ställt in sig på saker man vill ha men inte finns... Får börja sy själv eller något!


Det blev en ny penna från Dior, I love! Ögonskugga från Make Up Store, Mössa från Carlings och halsband från herr H&M. Vet inte varör men jag tycker oftast att kill smyckena är så mycke snyggare!

På kvällen var det fest hos Freddie och sedan blev det Slagt. Kunde faktiskt blivit lite bättre. Jaja det får vi göra om en annan gång istället!


Lite bilder från gårkvällen.






Och givetvis....


 

... the party animal!


Nej, Idag blir det banne mig hemmakväll. Inte jobbat idag och skulle igentligen på VIP Lounge... men så blev det inte. Antar att jag inte kan jobba imorgon heller.. Bull..

Ska nog fixa nytt abonnemang på mobilen så får man dessutom ny mobil då också!


Nu vill jag ha sommar!!



PussochKärlek!


Addie

Gumman du kanske shoppar lite mkt :P

Men det gör inget du e speciell ändå :D



PUBLICERAT: 2009-03-28, 22:52:06 | URL: http://ajja.blogg.se/
L

smidigt av dig o stänga av telefonen.. till och med fångad på bild när du gör det din fule fan! :) det är då "vad som händer när mobilen är avstängd... stannar där" haha =) hoppas du hade kul iaf fram tills att du blev sjuk. att pussa "fel" killar straffar sig bevisligen :) natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: