SKRIVET: 2009-03-04, kl 22:51:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ingen bra dag idag.

Var ska jag börja? Inte sovit något inatt, kändes hela tiden som om att jag skulle få migrän. Väl somnat, sista gången jag kolla klockan var hon 09.00-nånting, vakna jag och var sjuk =/ Plikttrogen som man försöker va så skulle jag endå ge mig iväg till praktiken. Precis innan skulle jag bara snabbt på toa, varför? Jo, så tappar jag klart mobilen i toan. Kan det bli värre? Jepp. När jag skulle ta bussen hem från praktiken lite tidigare så går den endast till Bara, nästa går en timme senare. Så jag får helt enkelt gå mellan Bara och Klågerup för jag ville bara få komma hem. Utöver det så känns saker skit och ångest. Har kommit på att saker aldrig kommer bli som de varit eller ens i närheten. Pallar inte de mesta just nu, vill bara sova bort tiden och känslorna. Sammanfatta dagen - inte bra.

Fattar bara inte varför man som människa inte kan vara ärlig mot en. Vem skull ljuger du för liksom? Vad som sårar mest är när folk förvírrar och vilseleder.

Jaja, skitsamma. saker är som de är och vad gör vi åt de?

Skulle träffa Tilda idag och gå en runda i stan innan jobb men hon kunde inte för hon hade tvätt tid, Tänk när man ska behöva tvätta själv :/ usch. Men vi ska ialla fall ta igen för "lost- time" på fredag istället. På lördag så blir det nog inflyttningsfest hos Max och kanske ut med några kompisar från Chili sen på söndag blir det jobb med Fia och min nya arbets kollega Martin, även kallad Kubbe. Riktigt skön snubbe =)

Hämtade mina efterlängtade brillor på posten häromdagen

Köpte även ett par vanliga sivlriga pilot glasögon. Glajjor ska nog bli sommarens grej!
De och smycke, skor och väskor typ. Alltså det mesta eller vad man ska säga?

Igår efter praktiken så stannade vi kvar och drack lite sen gick vi till Mello yello på Lilla torg, sedan blev det Harrys. Vi är Manne, Jag, Jackie och  Vesslan. Det var faktiskt lite småmysigt men kändes lite hastigt eftersom min sista buss gick innan klockan tolv, lite drygt men men =/ Har kommit på att Vesslan är sjukt ball och han har något gemensamt med Victoria Silvstedt, vet bara inte vad =P Jackie är också riktigt skön med alla sina frågor hela tiden =)

Sjukaste hände mig igår också, Jag skar mig på handen så att de började blöda. Men det var inte på en kniv jag skar mig... det var på en ost! En ost! haha en fucking parmesanost skar hål på min hand! Helt sjukt!

Måste handla nya kläder! Fan bara att man aldrig har tid att komma iväg! Handla på internet går ju alltid bra, men hur skoj är det? Har funderat lite på att beställa en bikini men har inte hittat någon ännu. Förra året köpte jag en jätte fin när jag var i  N.Y. Den är en Victoria Secret, grön och jättefin och grön är min favorit färg =) Men vill inte ha samma igen. Tips så säg till!

Nej, tror jag ska se film med mamma Frankie nu. Ha det bra så hörs vi!

Puss & Kärlek


 


Klågerup 4 lajf

A blonde, a brunette, and a redhead all work at the same office for a female boss who always goes home early.

"Hey, girls," says the brunette one day, "let's go home early tomorrow. She'll never know."



So the next day, they all leave right after the boss does. The brunette gets some extra gardening done, the redhead goes to a bar, and the blonde goes home to find her husband having sex with the female boss.



She quietly sneaks out of the house and vows to return home at her normal time the next day.

In the morning, the brunette says: "That was fun, we should do it again sometime."



"No way," says the blonde. "I almost got caught."



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: