SKRIVET: 2009-03-26, kl 22:11:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

I need some help...

Okey, fan vad jag ångra mig, vaaarför skulle jag nu börja detta? Det är ju inte ens hälften av allt!!





Visst är det hemskt? Ta allting för jag orkar inte sortera och vika och hänga upp det igen... Sedan är det dags för alla lådor och alla skor och smycke och parfymer och sminket!! Ahhh jag älskar allt men de måste bli ordning här!


Efter ca 10 - 15 minuter blev den ena hälften såhär:



Tänkte lådorna fottar vi inte, inte heller sko hyllorna, de ser lika hemska ut som innan. Kan väl erkänna att de ser rätt rörigt ut fortfarande i garderoben men ordning i oredan iaf!

Peace out, Lovahs!



 
PUSS OCH KÄREK


Anonym

köper allt för 100 spänn merl, så behöver du inte städa där mer ;)


Addie

OMG Hjärtat vill du att jag ska hjälpa dig? Jag e as bra på att sortera :D



PUBLICERAT: 2009-03-28, 22:49:56 | URL: http://ajja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: