SKRIVET: 2009-03-12, kl 18:03:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

From the Bottom of my Heart...

Träffade Tilda, gick en runda i stan och fikade lite. Fattar inte vad de är med alla dessa högludda tjejerna, måste de skrika när de pratar? Jag menar shit, de måste verkligen höras! Hatar de häxskratten de får till också... så klart hade vi ett gäng sådana bakom oss under vår fika. krääk. Ialla fall så begav vi oss runt i olika butiker och lämnade in mitt CV.... igen =P

Okey, jag trodde våren va påväg... Varför snö i mitten av Mars, sjukt onödigt! Det gillar vi inte!

Jaha, bara för att min mobil funkar igen så ska väl något annat klydda, varför inte datan? Tekinsk som jag ä så har jag heller ingen aning om vad problemet är =S Men men...

Gjorde två inköp idag... armband med nitar på båda två. Inget för punkigt utan snygga och fina var de! =D
Något i denhär stilen!




Ikväll bär det av till farmor som fyllt år. Blir väl att försöka trycka i sig mer mat än vad man orkar... det är alltid så där hemma.

Den 28 maj ska vi med alla 3:or från JKG till Bakken i Danmark och sedan till någon 10 krs bar i närheten och spendera våra drickspengar som vi tjänat under vår skolgång. Det roliga är att våra lärare ska följa med! Undra fall någon kommer lyckas supa dem under bordet!? =P

Hmm, dagens låt är dedikerad till någon. Se om du känner dig träffad! Den är från filmen Yesman då Jim Carrey sjunger den istället.
Third eye blind - Jumper.

Är fortfarande förälskad i texten från Erik Hassels låt Hurtful, så den kan du gott också lyssna på!

Har inte mycke mer att skriva for now!




Puss & Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: