SKRIVET: 2009-03-16, kl 13:22:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredagen den 13:de...

Hände kanske inte så mycke alls igentligen i helgen... I fredags jobbade jag på Chili sen drog jag hem till Tina,  träffade även Cissi, Nadia och Nina där. Sedan blev det utgång, där träffade vi även en hel del bekanta ansikten. Lördagen bestod av jobb och söndagen av Opera... i Danmark... på danska..... Jepp de stod och skrek igenom hela Phantom of the opera på danska! riktigt besviken även om den ibland var helt OK.

Denna veckan börjar väl som alla andra... praktik då alltså. Så ser veckan ut fram till lördag då jag är ledig sen på söndag är det jobb igen...

Bilder från både i fredags och från Operan kommer så fort som jag har fått mn dator till att fungera som den ska igen! Har märkt att man känner sig sjukt handdikappad utan varken mobil eller dator. Visserligen hade jag den ena medans den andra var död... men endå!!

Dags att göra sig i ordning för ännu en dag!
Idag blir de ingen låt som rekomenderas... kolla på The Weddingdate istället! De gjorde jag inatt! :D haha

Have a great one!

Puss & Kärlek


Anonym

haha här stod en hel del grejer... men ändå lyckades du missa en hel del också (F)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: