SKRIVET: 2009-03-08, kl 19:51:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nothing else matters

Erik Hassle - hurtful. Lyssna bara på texten den säger en hel del. Skit skön fast deppig, men såna perioder finns ju också! Den är min låt helt enkelt!

I fredags va jag med Freddie, Tilda, Kevin och Sam och "mös" innan vi skulle till Crown. Kvällen var väl helt ok, I guess. Allt för trevligt var ju inte att jag fick en smäll av nån störd kille som bara stod och flinade efteråt. Vilken hjälte han slog en tjej, måste vara sjukt nöjd med sig själv! Sjukt vad folk kan vara äckliga, i synnerhet killar! Antastar och kladdar, shit om man inte kan få en tjej genom att vara tevlig så kan man väl lika gärna låta bli istället än att förnedra sig själv?

Igår praktiserade jag på chili till 23 så jag struntade i inflyttningsfesten och åkte hem istället. Väl hemma blev de filmen "Wildchild" och en risifrutti =P riktigt tjejfilm fast ändå rätt rolig.

Försov mig till jobb idag, riktigt drygt! Jag som hade lagt mig helt tidigt (02.00) och skulle komma i tid och se någerlunda fräsh ut! Nope, guessing Gods not on my side today. =/ Tur att man har sin högra hand Martin där i tid som fixar det prima skinka!

Passar Oliver och har sjukt tråkigt!!! Praktik imorgon igen...

Nästa helg är "Tina-helg" hela helgen har vi bestämt. Vet ännu inte vad som ska hända men men!

Idag när jag jobbade marscherade ett helt tåg med människor förbi. Allt för kvinnodagen =S Men seriöst? Löntt att "vi" kvinnor ens har en dag? Är inte de lite sexistiskt? Jag menar lika mycke som kvinnor ska uppskattas en hel dag gäller väl män också?

Skönt hade vatt att åka utomlands ett tag. Sen bara komma hem som en ny, fräsh och lite mer tanad människa! Nice de hade varit du! =D

Nej, nu minsann så är det dags för gossip girl!


Jag och Tilda från i fredags. Visst ser vi lika frågande ut båda två =P


Ha de bra! Hörs imorgon!


Puss and Kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: