SKRIVET: 2009-03-09, kl 14:12:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Det funkar! =D

Lite så små äckligt och så men jag försökte få igång min toa-mobil och nu funkar den igen efter x antal dagars vila! Blev skit glad, slippa investera i en ny och dessutom så älskar jag ju den jag redan har!

Ganska lugn dag igår, passade Oliver lite och bara slappade. Fick trevligt besök senare på kvällen och så såg jag P.S I love you. Jätteromantisk men sorglig är den. Ikväll ska jag se Bedtime storys med Adam Sandler. Jag vet jag har blivit en riktig film nörd men det är bara för att jag inte kan somna på kvällen så jag måste trötta ut mig! Men visst är det mysigt och se film överhuvudtaget.

Ska iväg och praktisera idag igen. Meningen att man ska skriva en logg om hur man utvecklas men sånt glömmer man ju bort?! eller?

Dagens låt blir av min nya favorit sångare Erik Hassle - Don't bring flowers after I'm dead.


Nope, nu är det dags att sminka sig och föna håret. ;D

Ha de bra!








Puss & Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: