SKRIVET: 2009-03-06, kl 01:25:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Definitely, maybe

Tror jag har skickat in mitt CV till alla affärer och liknande som jag kan komma tänka på (och tänka mig jobba i såklart) så nu får man ju bara vänta på svar.

Spenderade lite tid med min trogne vän Eddie, vi kan kalla honom Addidas numera. Idag kom han klädd från topp till tå i Addidas. Svart och guldigt swettsuit och svarta sneakers, helt otrolig!! haha..

Hyrde två filmer, är fortfarande inne på första.... därav rubriken( ja, det är så filmen heter) Riktigt bra. Ska nog citera namnet 20 ggr dagligen, finns de bättre svar? Abslout, kanske!

HIttat nästa par skor som ska inhandlas, converse. Såna lite mer feminina och höga. Nu var ju paychecken inte så bra denna månaden så man får investera nästa månad istället!


Dagens faktum är att leva livet, skit i det som varit och lär känna dig själv och stick with it! Så jävla mycke behöver vi inte andra som inte behöver en tillbaka! Bara så du vet.

Nästa film heter Teeth, skräckis tror jag. Vi får se. Men du måste ialla fall se definitely, maybe! Definitely! En annan bra film är P.s, I love you. Är du svag för Irländare så är du svag för den filmen. Hilary Swank är med i den, gillar henne inte riktigt igentligen, hon är för maskulin. Men i denna filmen gör hon sig bra. På tal om irländare, Collin Farrel är väl faktiskt lite för snygg för Isla Fisher?

Kolla in världens sämsta blogg - www.stavfell.blogg.se (Robin Kristoffersson gör entre som dålig författare) =D haha, otrolig.


Jaha, i väntans tider på Eddie och Fia ska komma hit och se Teeth, inte för att jag inte vågar se den själv, lyssnar man på mamma som somnade i soffan brevid mig och snarkar.

Phantom of the Opera var förresten den 15 mars i Danmark. Cissi och A-H ska också följa med. Riktigt trevligt ska de bli. Ska fota lite så ni som är intresserad kan hänga med lite =P

Dagens låt? Coldplay- fix you

Nä, dags och hitta mig själv lite!

Come as you are, as a friend and be there - Poetry



Puss och Kärlek


bajsunge

DEN BLOGGEN ÄR UNDERCOVER! GÅ INTE IN PLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: