SKRIVET: 2009-03-26, kl 18:34:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Confessions

Hej hopp, rastafari snopp!

Den va ny va? ;D Okey, jag är på riktigt bra humör. Fick gjort den del inköp igår men de ska bli fler imorgon!



Me like! Det blev vita i tyg, tänkte man kan ju inte ha skinn till sommaren, Blir ju lite svettigt! Fick även köpt en deo, i gurk smak! hahah eller doft heter de kanske, örhänge. Och en t-shirt från Diesel.



Oj, vrid och vänd lite... jaja, u like?

Hmm, ja rubriken då. Confessions - Bekännande. Har jag väl kanske inga direkt och göra förutom ett. Jag har tappat mig och jag hittar inte mig igen =/ Alla säger att jag har förändrats, jag erkänner väl att jag har de då. Tog mig lite tid att inse bara.. Jag gillade ju mig innan.... Vet inte vad som hände, har väl fattat att de var ett tag sedan jag tappade bort mig igentligen. Jag erkänner det här för er för det är lättare och jag kände att jag behövde lätta det från hjärtat lite. Kanske är det inte så fel att ha förändrats, fast på vissa sätt gillar jag mig inte längre. Förr skulle jag inte göra nått för att göra någon annan sårad, nu är det liksom som att om du står ivägen så trampar jag hellre på dig än o ber dig flytta dig, knuffar du bort mig så kan jag börja gråta vilken sekund som helst. Jag släpper inte in någon tillräckligt nära längre för att lära känna Malin som jag vet henne och som jag var. Har väl fått en sån man kallar för fasad, vilket har gjort mig "tuffare" och "starkare" samtidigt som jag blivit "kallare" . Lär du känna mig nu så lär du känna en annan mig, om jag säger så. Fast jag inte vill ha det så är det så det har blivit. Men till jag hittat min tappade Malin så får det vara såhär... för det är så jag överlever just nu under mina egna omständigheter. Vet inte varför jag tappade bort mig, det är ju liksom inte roligt att inte känna igen sig själv längre. Kan ju försöka göra mig själv till en bättre människa än vad jag var innan, men jag har ju ändrat på alla mina principer om jag stod vid innan, nu är de helt annorlunda. Jag vill veta vad jag vill och vart jag är påväg.... vill inte du? Fan vad detta lät deppigt då! Nä men alltså detta var inget självömkande inlägg utan ett " jag vet också men jag kan bara inte erkänna de i verklighetem"- inlägg. Hittar du mig så hojta!

Vad hände med dagen igentligen´? strålande solsken, regn och nu snö? Eller?

Ingen praktik idag, ont i huvudet...

That's it för idag! Imorgon är det praktik sedan fest hos Freddie och sedan utgång!



Puss Och Kärlek


Addie

As snygga saker du hitta gumman ^^ Jag köpte faktiskt också ett par dojjor idag :D Du kan läsa/se dom på min blogg :P





Gumman det gör mig upprörd att läsa att du tappat bort den malin jag älskar :/

Du har nu blivit som MIG, tro mig det är inte bra för en när du väl fastnar i det kan du inte bryta dig loss du ska lyssna på mig som vet som har 4 års erfarenhet bryt dig lös från denna deppiga Malin, jag vill ha tillbaka min BUDDYGUARD<3



puss på det hjärtat



PUBLICERAT: 2009-03-26, 20:19:24 | URL: http://ajja.blogg.se/
L

(F)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: