SKRIVET: 2009-06-23, kl 13:33:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

What has become

Jepp, gårdagen började runt 12 snåret då denna svenska irländaren drog sig upp ur sängen. Hatar att behöva stiga upp på morgonen när sängen är som varmast och bekvämast! Plågsamt ju! Ligger där och är helt mysig så tickar klockan iväg. Jaja, i vilket fall som helst fick jag ju börja med att plocka upp kläder och skor som tydligen fanns utspridda över hela huset. Mamma Frankie får spel! Men det är faktiskt inte bara jag som använder mina grejer, det är Fia också!

  

I högar på golvet, på trappan och på köksbordet. Okey detta är väl inte så värst, men mitt rum brukar se ut som vad min mamma kallar " tredje världskriget" - Dramaqueen.

Sen blev det frukost, duschen och bussen in till stan med sis - Fia.



Hade lite smått tråkigt på bussen så jag sa att vi var tvugna att ta lite bilder till bloggen ;) Såååå dedikerad jag är! =P

Träffade Elin och gick till EH, fick höra det senaste skvallert om alla i "kompis kretsen" och utanför =P Sexliv, kärlek och hat diskuterades också. Alltid skoj att bara ta sig tid till att sitta ner och snacka lite skit. Tror tjejen i kassan börjar få ett intresse för mig eftersom jag varit där en hel del på senaste tiden! ;)


Nä, jag bara skoja, men visst var hon duktig på att göra hjärtan!?

Efter fikan gick vi lite rundor i affärer sedan satte vi oss för att sola vid kanalen. Elin började jobba vid 17- tiden så vi skulle underhålla henne lite.

  

Har väl aldrig direkt påstått att jag blir speciellt bra på bild =P Lyckades ta en på Fia också där man kan se den efterfrågade tattueringen!



Kanske inte hennes charmigaste ansiktsuttryck men så går de när man ska dumma  sig inför kameran!

Hittade mig ett par färgglada chinos som jag letat efter ett tag, men varför skulle dessa sitta precis så som jag önskat? Nej, tydligen var det såna som skulle sitta högt uppe annars fick man en påsröv..... de fick jag i alla fall. Här testar jag stl 34 och det sitter som mormor trosor på en anorektiker!

 

Här har ni dem. Från märket Att inne på Åhléns city. Färgen är stört skön men designen var inte mycket att hurra för!

Efter det gick vi in och hälsade på mina kära arbetskollegor inne på Chili och sedan ner mot Stortorget för en "Hård- glass" Ingen anning att man kallade kulglass för "hård" glass =S



Well, there you go! =P



Såg filmen Smother igår, riktigt rolig. Rekomenderar verkligen den om ni har samma torra humor som mig! =P



Ska iväg till min kompis Nina sen och få en visning för ett sminkmärke - Mary Kay. Så bilder och mer rolig fakta får ni senare! =D



Puss och Kärlek



 


sis

sjuukt charmiga bilder du fick till där på mig,

stänger dörren till ditt rum nu, för mitt e städat o d e nt ditt så d smittar av sig till mitt igen!! aaah!!! pusselbit<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: