SKRIVET: 2009-06-04, kl 22:08:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

What could have been

Cissis student igår. Riktigt trevligt! Sedan blev det luftkastellet och slutligen Stippes.

Här står jag och Michelle i väntan på att Cissi skulle komma hem från att ha åkt runt i flaket. Otur som tösen har blev de stannade av polisen på vägen hem för att de var en för många i bilen, haha bummer =P





Här är vi igen och Nina, fortfarande i väntan på fröken "jag tar studenten"!

Vaknade vid 12 idag och gick raka vägen till frisören. Där spenderade jag ca 3 timmar, tror jag =P resultatet blev såhär:



Yey, jag har så långt hår att jag kan torka mig själv i röven om det skulle behövas! =D



Idag blir det städa ska och en massa föreberedning inför morgon dagen! MIN DAG! Hur bra har inte Gud matchat de igentligen. Först att jag och Fia är tvillingar sen att vi tar studenten och fyller år på samma dag. Det blir liksom 4 flugor i en smäll! Kommer garanterat bli den bästa dagen i mitt liv, oavsett väder!

Det får vara nog för nu! =D


Gillade ni mitt hår?

Puss och Kärlek


Anonym

Hos vilken frisör gjorde du det? och kostade mycket? funderar själv på att göra det faktiskt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: