SKRIVET: 2009-06-21, kl 17:07:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

What a wonderful person

Sitter och tittar på tv serien "mommas boys", det handlar om tre killar och deras mödrar som ska hjälpa dem välja ut en av 32 tjejer till sina söner. Hel sjukt program, trodde man bara brydde sig först om hurvida man själv är intresserad av en person och därefter låter man väl ingen annan påverka det? Tydligen är det vad detta programmet går ut på :S Men i vilket fall som helst, saken jag skulle komma till var om en tjej som deltog i programmet - Meagan. Hon kommer in som en riktig nörd till huset. Efter några avsnitt får hon en make-over av de andra tjejerna. Hon blir i detta avsnittet vald att gå vidare men lämnar över sin plats till en annan tjej som hon tyckte förtjänade hennes plats mer eftersom att killar aldrig visat henne ett intresse så de vore mer ärligt om den andra tjejen  fick hennes plats. Hur ärligt är det inte igentligen?! så fin människa! Var bara tvungen att skriva om det för jag har aldrig sett något liknande förr!



Vanligtvis, eller typ alltid, så har jag tagit min rubrik ur en sång text men idag fick det bli för tösen ur tv programmet!



Planer om att cykla upp till Göteborg med Emmy och Sebbe, förhoppningsvis någon mer så jag inte blir ett tredje hjul, den 13 juli. Dvs om jag kan vara ledig då!




hörs senare, ska se Paris Hiltons BFF nu, jepp det blev en tv dag idag! ;)



Puss och kärlek


Emmy

Malin, du får göra lite reklam i bloggen för Göteborgs resan så kanske vi blir ett helt gäng ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: