SKRIVET: 2009-06-03, kl 15:56:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

We can be the perfect soulmates

Oy Mates!


Igår hände mycket må jag säga, hela veckan lär väl bli ganska mycke. Fick solat, promenerat, va och gymmade med Kevin. Var på Lindas utspark och studentfest. Stackarn blev så packad att hon inte klarade gå ut till Luftkastellet på festen på kvällen. Träffade en del gamla klasskamrater igår, kul. Fick höra att en del är trogna läsare av min blogg! Amanda =D
Hade jättetrevligt och blev helt tårögd när lille Stänkan sprang ut på trappan, vilken känsla asså! Längtar till min´dag, på fredag!



Unga damen packar upp paketer. =D

För min del var det långklänning och jeans jacka som gällde, blåste lite kyligt på kvällen.



Idag är det banne mig Pussys tur. Fixade hennes hår imorse, så söt hon blev med mössa och allt =) Hon kände sig utklädd sa hon hela tiden =P



Här står hon o sprayar manen för fullt.

Var en sväng i skolan sedan fikade jag lite med Freddie, gick en runda i stan, träffa på Olivia och gick lite med henne, solade och nu är det dags att göra sig ioprdning inför kvällens bravader. Ska strax åka och se Pussy sparkas ut sedan blir de fest. Ikväll blir det luft kastellet.


Ska gå och bli vacker! =D


Puss och Kärlek


Anonym

har uppdaterat das blogg



PUBLICERAT: 2009-06-03, 16:32:16 | URL: http://whaahgwan.blogg.se/
Anonym

tjohooooooopooo,.



PUBLICERAT: 2009-06-04, 15:55:50 | URL: http://whaahgwan.blogg.se/
J-LAB

Whooops! Sååå bra blogg, blev helt tagen....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: