SKRIVET: 2009-06-22, kl 13:25:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im ready now to follow my heart

Sitter och lyssnar på Orup - den hon vill ha. Har precis duschat och ska göra mig iordning för att åka in till stan med syrran, träffa Elin och fika lite! Ser ju ut som det ska bli riktigt stabilt väder idag, men man ska ju inte säg förmycke. Detta är ju Sverige så de lär väl vända helt plötsligt. Måste sätta på ansiktet nu , dvs sminka mig. Hade igentligen velat fotta mig så ni får se hur vacker jag är nu helt osminkad, håret bara hänger och en stor vit fluffig morgonrock på mig!



Richard Marx - Right here waiting for you.

situationsanpassat: Elvis Presley - Can't help falling in love


Nu börjar Pelle- plutt bli otålig och skälla ut mig för jag inte kan göra mig iordning fortare =P




Massa schmink!


Puss och Kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: