SKRIVET: 2009-06-02, kl 12:19:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

The final piece of it

Wrraaaaarr, God morgon people!

Lång dag igår! Först ett antal timmar hos min frisör fick färgat o klippt mig. Nöjd med resultatet, lite mörkare än förr.
Var en liten runda istan. Kom hem och lagade mat, byggde om ett tält och städat =P Idag blev det en morgon promenad och lite tid i solen. Ska strax fortsätta städa. Lite senare ska jag till min Irländska landskvinna Linda som tar studenten
idag.

Grattis till henne =D



Freddie har skaffat blogg, minns dock inte vad hans blogg hette =P Haha, skriv det på kommentarer Ferl!

Imorgon blir väl också en relativt lång dag, skolan redan klockan 9.30. Men redan 08.00 ska Cissi komma hit och få frillan och sminket fixat eftersom det är hennes student imorgon!


Näpp, Got loads to do! Grattis till alla er andra som också tar studenten idag! <3

För att svara på frågor från "kommentarer":

De vita skorna är från Scorett faktiskt! Tror de kosta 799 eller 699:- Och tack Malin för du gilla mitt mästerverk! =D




Puss och Kärlek 


Anonym

där e den din svikerkska



PUBLICERAT: 2009-06-02, 20:45:47 | URL: http://whaahgwan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: