SKRIVET: 2009-06-06, kl 14:33:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

The day after

Svar på Kommentarer: Gjorde mitt hår hos min frisör, Alexandra heter hon. Kostade 7000, fast det är kompispris.

STUDENTEN OCH FÖDELSEDAGEN IGÅR!




Vilken dag igår! Började med att Pussy kom hit och körde mig och Fia in till stan.



Jag borstar tänderna och Chauffören Pussy väntar.




Time to go! Nä, jag hade givetvis inte mitt hår i en fläta. Hade det bara så eftersom jag skulle till frisören och få det lockat.



Mamma tvingade oss posa med mössorna. Ser sjukt taggad ut =P



Kevin laddar upp inför Champagne och jordgubbar! =D

  



Olivia och Patrik var så fina och fixade champagne, fruktfat, ostbricka och kex till vår lilla frukost vi hade ihop. Jättemysigt och skoj som fan! Körde lite sanning eller konsekvens bara för att man ska vara "barn" så länge man kan. Slutade med att det stod "mutta" i tuschpenna på min mage. =S

  

Max "ringer när han e singel",  Kevin dansar med Suvi, Kevin fortsätter dansa själv och Ida fixar shoesen!



Utsparkade!!! Jag, mamma Frankie och Fläsk Fia.


Ne, jag är inte full =P Haha lyckades bara inte bli så bra på denna bilden. Ialla fall, Fia, Emmy och jag!



Vårt flak! Sjukt roligt att åka runt och sjunga, skrika och vissla på folk. Det var nog det roligaste på hela dagen, eller ja de och att spinga ut från skolan! =D


Riktigt nöjd med dagen, synd bara att jag hade ont i magen och huvudvärk hela tiden =P Men sånt får man skita i! Ska ner och käka lite rester från tårtan, vilket by the way jag aldrig smakade på igår! =O Maten var ialla fall jättegod, men de visste vi ju redan ;) Fick en massa Thomas Sabo berlocker, Thomas Sabo ring, blommor, örhänge, halsband, armband, parfym och en himlans massa pengar! Och en hel del andra saker också. Fick en massa fotografier från en familj som vi känt hela livet, Westerdahls och till de ett album så man kan göra en egen scrapbook. Bilder på allt och fler bilder från dagen kommer antagligen tillkomma =D


Vill passa på att tacka alla som kom och alla som hälsade grattis!


Långt va? men inte uttråkande väl =D



Puss och Kärlek


Anonym

grattis..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: