SKRIVET: 2009-06-12, kl 13:28:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

That's the joy u bring

Nämen titta se! =D Trots väder, omständigheter, smärta i örat, dålig sömn och absolut ingen ork alls till någonting idag igentligen så känner jag mig fruktansvärt glad.=D Suttit och kollat bilder från Barcelona, sjukt sugen på dra dit igen. Ingen som hänger på?


Ser ut som jag och Pelle-plutt ska gå och kolla på en 3a på gamla väster, nice om vi gillar den men hade ju inte tänkt flytta förrens efter sommaren. Måste ju främst spara pengar till min New York resa i augusti! =D



Jo de här med körkortet går sakta men säkert framåt. Fixade ögonundersökning igår. Bara att börja trampa igång bilen nu och skrika "jabba dabba dooo"!.... typ.


Taylor Swift:
It's true what they say, You don't realize what you've got til you've lost it.



Det går inte en dag, inte en enda dag.



Här har ni låten jag ska gifta mig till! John Denver - Annies song
mamma och pappa gifte sig till den.... that's why.


=)



Puss och Kärlek


Robin R

Då har du ju halva körkortet bara där.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: