SKRIVET: 2009-06-24, kl 23:49:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Somewhere we can be alone

Uppe med yuppen redan klockan 06.00 imorse, packade det sista och tog bussen sju. Avfärden till Göteborg skulle gå 08.00 men vi var inte iväg förens 09.00. En bil med 5 brudar och en bitch, bokstavligen då. Mathilda körde och hon hade sin jättefina hund Daisy med sig som fick dela säte längst bak i minibussen med Hanna,



Somma alla tidigare år så somnade jag givetvis inte efter lång tid. Vaknade upp så var vi i Kållered där vi stannade och köpte shorts till Hanna som inte trodde det skulle bli så varmt idag. Jo varmt var de. Räckte man stod stilla på en plats så svettades man. Tur Petter köpte en liten barnpool som vi fällt upp bakom vårat jobbtält så man kan svalka sig lite emellanåt.


Jobbat i 12 timmar sedan drog vi till hotellet och bada i poolen, kollade lite på matchen nere i baren och sedan bestämde vi oss för att köpa lite gott, kolla på en film sedan sova. Bra tänkt eftersom vi ska vara på frihamnen redan klockan åtta imorgon, får ju gå upp och äta frukost klockan sju då. Dessa tider alltså, jag brukar ju aldrig gå upp före 12!!

  

Lite bilfärdsbilder! =)




De två scenerna. Till imorgon (west coast riot) är det sålt 8.000 biljetter. Till både fredag och lördag (metaltown) är det sålt 20.000 biljetter vardera. Blir en hel del hårdrockare.



Här är en del av den ca 80 meter långa ölbaren, fick inte med hela på mobilkameran. Har ju givetvis med min andra kamera också men jag glömde sladden för att koppla in den till datan... typiskt mig. Men ni får alla "kamera" bilder när jag kommit hem på söndag =D

    
Hanna och Fia pausar lite och Olivia leker med en palltruck!



Nej, måste gå och lägga mig nu är så trött!! Dessutom är dessa sängarna helt underbara. En finbäddad 140cm säng för mig själv, jag hade fått plats här 4 ggr! Jag som gillar ligga och trängas =P



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: