SKRIVET: 2009-06-29, kl 20:32:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shamless

Var ute i stallet och hämtade mina kisar =D haha jepp det blev 2 stycken. En spräcklig tös som heter Kinou och en lite svart vit pojke som fick heta Sinai =) Är hemma hos Fias pojkvän nu så kan inte lägga upp några bilder. Men de kommer imorgon! Åh mina bebisar är såååå söta. Kinou är helt framåt och nyfiken medans Sinai är blyg och gosig av sig. Nu ska vi laga mat och sedan se Fias favorit film - Transformers.



Nästa vecka ska jag till Ullared med Emmy, Sebbe och Fia så det blir en liten utflykt. Någon som är intresserad av att vara kattungevakt till mina älsklingar.




Mycke dödsfall på senaste dagarna. Michael Jackson och så var det en kille på metaltown som dog av hjärtstillestånd =/ Förra året dog det också en kille som hoppade ner från bron ute vid frihamnen  i Göteborg. Tydligen var det för grunt och kille spräckte skallen i stenarna. Kan väl inte säga mycket mera än R.I.P.


Lång dag framför mig imorgon. ;) See yah!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: