SKRIVET: 2009-06-20, kl 18:30:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hear the sound from the pouring rain

Hej där alla mina blåbär! =D Fyndigt va? ;)

Har precis ätit en god middag. Lamm med nypotatis och svampsås. Lammet blev dock inte så gott. Super kocken!


Jaha, midsommar igår. Blev kanske inte riktigt som tänkt men slutade halv lyckligt ändå. Satt ett gäng härhemma först och åt middag, drack och spelade spel. Riktigt skoj faktiskt, runt 12 tiden drog vi mot Slagthuset. Väl inne blev jag lite ovän med de jag hade kommit dit med så jag tänkte dra hemåt. Kom på att jag inte hade varken min plånbok eller väska så det blev lite svårt. Jag satte mig på en bänk vid entrén och messade lite till folk. Helt plötsligt sätter det sig en tjej brevid mig och börjar ställa massa frågor, verkade göra allt för att få mig på bra humör. Visade sig att hon hade med sig en gammal kompis till mig - Amanda Bylund. Så resten av kvällen spenderade jag med dessa två damer, shottade, dansade och hade skoj trots att det började som skit.


Vaknade idag runt 13 tiden, fullt påklädd =/ Gick in i kylen och hämtade en Loka sen tillbaka till sängen igen. Efter ett tag var det dags att stiga upp och städa efter gårkvällens tillställning. Gick ner till willys och handlade middag. Skit pinsamt, hade med alla pantburkar och så såg jag ut som man gör dagen efter! Folk måste tyckt jag var en riktig Donna! =D
Jo, jag tittade mig själv i spegeln snabbt innan jag gick utanför dörren.... WHAT! Ett röd/lila sugmärke på halsen, ser ut som en blodigel suttit på min hals och sugit intensivt i 5 minuter! Sedan kom jag på att det var min "nya" kompis som jag skaffade igår, Emma, Som så fyndigt tyckte hon skulle ge mig lite kärlek när vi var inne på toan på Slagt. Nu ser jag ut som en riktig fjortis!
 

Känns som mina ögon på den ena bilder avslöja vilket tillstånd jag var i ;)




Man hittar små godsaker lite här och var när man städar hos Freddie, detta förställer creme fraise med smak av mögel ost tror jag.


Tror jag ska stanna i Freddies lägenhet inatt igen, jag menar nu när jag har städat och han ändå ska vara kvar på Öland en dag till så passar jag på att leva rövare vilket mamma Frankie inte tillåter hemma ;)



Glömde kameran igår! Såklart. Men mobilen var i högsta hugg ialla fall, så några suddiga bilder fick ni banne mig ändå!! ;) Glömde också ta en sånhär "egobild" så ni kunde se vad det blev för outfit igår. Men de kan vi ändra på, det blev Skinnimitations tights, vit långt linne, kritsträcksrandig kavaj och en sablans massa silver kedjor runt hals och händer. Annat från imorse på väg till affären, ville ju inte gå barfota i mina sandaler när det regnade sådant... så det fick bli strumpor i sandalerna!!


iiiiinget snack om saken!





Nej, dags att gå och hyra film och köpa några kilo godis.




Puss och Kärlek


emmmma.

HAHAHAHa de där sugmärket är itne att leka med. fan va ball


pelleplutt

haha det va fan jag som gjorde sugmärket ingen jävla emma.



PUBLICERAT: 2009-06-20, 22:34:06 | URL: http://tosabiiten.blogg.se/
Anonym

haaha den creme fraisen hade jag sparat på ju, mögelsporerna var mina enda vänner :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: