SKRIVET: 2009-06-28, kl 19:34:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Save me

Jaha, hemma efter  en aningen slitsam helg i Göteborg. Har haft så skoj och som de två tidigare åren så har det varit ett riktigt äventyr. Får ju inte vara sämre än vanligt så jag har ju självfallet fotat som en galning. Kanske blir så att detta inlägget blir väääääldigt långt! Men de mesta lär ju var bilder! ;) Vi börjar om från början  och turen startar i Malmö city utanför KB. Här står jag med Fia och Hanna (ej på bilden, dahh) och väntar på vår bil. En timme senare var vi påväg!

 

   

Jag är inte den som är den så jag erbjöd mig att ligga på golvet så att vi kunde få lite sömn påvägen dit.


Här har ni min och Olivias vackra baksidor. Eftersom det var 140 grader varmt hela helgen så gick vi i bikini fram till de att vi öppnade.


Jepp, i detta tälten jobbade vi mellan 12- 17 timmar i sträck fyra dagar i rad. Vi var ju tvugna att piffa upp tältet lite så jag och Olivia målade lite.

 
Jag och olivia                                               Hannah Montanahz

 
Tvillingar? Nej, men seriöst, tvillingar? ;)



En bakfull Petter åkte iväg och köpte pool, brassestolar och ett parasoll. Här har vi Mathilda och Hanna som utnyttjar läget.
 



Bilden säger säg själv rätt mycket. Dead by April.



Denna porriga nisse är sångaren från Dead by April - riiiiktigt fin! Kom dessutom och handlade hos oss. Ni kan ju tänka er  att Fia fick panik!


Slipknot!

  



Marilyn Manson!





  



Hans uppträdande var verkligen en show. Riktigt bra var de!


People!



Hanna och Sölve spänner sig lite grann.

  
Thor och Li sprider lite kärlek,  hunken Björn, Oliva och Mathilda chillar vid poolen. Sölve läser newsen om MJ.

 
Jag jobbar som pengar automat. Blev dessutom namngiven utav Björn till Blondis Bella =S



Sölve ensam kille med mig, Olivia, Li, Fia, Hanna och Linda i bilen, försöker hålla sig vaken.....

....Meeen de klarade han inte och det straffade sig. Fram med sminket och på med rouge och läppglans! Vacker som en liten prinsessa blev han!



  
Bam Bam, King Arne och Hannah Montanahz!



Fick gjort lite inköp ;) Ett nitarmband, ett armband till brossan, En förtöjare till örat i silver och två diamant ploppar till mina senaste piercingar =D Olivia skulle igentligen pierca sig där eftersom de hade byggt upp en studio på plats... men fega ur lite =P Jag var också riktigt sugen men fick inte för mina två andra behövde tid att läka =/

 

Öl? Igår kväll vid ca 02 tiden så blev det krök i lobbyn på hotellet! Jätteskoj!


De får väl räcka för nu, fler bilder lär dyka upp lite då o då!




Puss och Kärlek


Mattias

Det var en riktig bra festival och det var jätteroligt att träffa dig också. :)



PUBLICERAT: 2009-06-28, 21:36:19 | URL: http://heavymetal-mattias.blogspot.com
Anonym

vart har du handlat dina armband?


Linda

Kul o läsa bloggen o Götet.

Ska hämta lite foto oxå!

kram på dig.

Linda (metal)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: