SKRIVET: 2009-06-23, kl 23:54:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lost and never found

Som sagt, skulle på visning idag för smink. Men inte vilket smink som helst utan Mary Kay produkter! Nina - hudvårskonsulten, hade bjudit hem mig och en annan tjej som skulle få en visning. Detta gör hon för sitt egna förteag inom Mary Kay, rätt skoj faktiskt. Vi fick prova rengöringsprodukter och smink!


 

Här har vi Nina med ett uppdukat bord =)

 

Inte världens charmigaste bilder men men. Första är helt utan smink och andra är med endast foundation och mascara. Ni som känner mig väl vet om att jag ofta använder mycke smink och att jag aldrig går någonstans utan smink. Så detta är typ en revolution! ;)



Tada!



Detta här under köpte jag. Regöringslotion, 3 produkter i 1! 340:-




Åker till Göteborg för jag ska jobba på Metal-town, i samarbete med KB, imorgon och kommer hem på söndag. Har med mig datorn eftersom jag tänkte hålla er uppdaterade, men det är inte säkert att jag har internet tillgång. Vi får la se ;) I vilket fall som helst så åker jag 8 imorgon bitti och kommer nog hem relativt tidigt på söndag! Hoppas fina vädert håller i sig!



God natt, sov gott!



Puss och Kärlek


Emmy

Ha det så kul i GBG! Puss


lippai

hihi kul att ni kom! hoppas att du blir nöjd! tack för reklamen. puss vi måste ses nästa vecka?! puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: