SKRIVET: 2009-06-08, kl 10:58:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Leaving ground

so, idag blir de lite aktiviteter ser det ut som...


Ska ta bussen till stan och träffa Fia och lite vänner, fika och ta en runda. Måste hitta något till lillebror han fyller nämligen 5 år på fredag! Stor pojke =) Haha han är så söt, kom in till mig i morse med jacka och skor på sig så sa han:

Malin, malin vakna. Jag ska åka med Alex till skolan och sen fixa busskort men jag kommer alldelses snart igen, de blir bara en lite stund... Malin, jag älskar dig! Puss hej *fniss*

Tyckte de var jätteskoj att säga puss hej eftersom jag alltid säger de. Liten buse den =)

Nope, dags att hoppa in i duschen. Får göra en liten redovisning på vad jag hitta i stan sen om jag kommer hem efteråt. Vem vet, jag kanske ska sova borta inatt ;) eller på en parkbänk, kanske under en bro? Eller faktiskt kanske bara hemma hos en kompis! =D hahahaha. Luring va?

See Yahs!



Puss och Kärlek


Anonym

lite promotion ;)



PUBLICERAT: 2009-06-08, 22:44:01 | URL: http://whaahgwan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: